rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 811   |   Dodanych dzisiaj: 1 267

Meble kuchenne, szafy itp.

Meble kuchenne, szafy itp.
ajmujemy się produkcj± mebli od blisko 30 lat. Posiadamy duże do¶wiadczenie w tej branży. W naszej ofercie mebli na wymiar znajdziecie Państwo meble kuchenne, szafy, szafy z drzw ...

okolice Armii Krajow ...

CENA:
1600


Zobacz

INSTALACJA ODGROMOWA ...

CENA:
4000


Zobacz

Przestronne 4-pok. 8 ...

CENA:
630000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 524 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Stacja Paliw PKN Orlen przy ul. Grunwaldzka 41 poszukuje pracownika na stanowisko pracownik obsługi klienta Szukamy ambitnych osób lubi±cych wyzwania, odpowiedzialnych i uczciwych do pracy w naszym zespole. Oferta skierowana jest również do osób ucz±cych się. Jeżeli nie my¶lałe¶ wcze¶niej o tym czy dasz radę poł±czyć naukę i pracę, zapraszamy, a zobaczysz jak wspaniale można to zrobić. Oferta pracy skierowana jest również dla osób chc±cych pracować w charakterze Pracownika Porz±dkowego. Podstawowe obowi±zki to: przygotowanie ciepłych przek±sek oraz dbało¶ć o ekspozycje i zatowarowanie sklepu obsługa klienta Wymagania: uczciwo¶ć, komunikatywno¶ć, dyspozycyjno¶ć, zaangażowanie, chęć rozwoju otwarto¶ć Oferujemy: stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń wynagrodzenie zawsze płatne na czas, zniżki dla Pracowników, zdobywanie nowych do¶wiadczeń rozwój i możliwo¶ć awansu zawodowego parking dla pracowników Jeżeli spełniasz powyższe kryteria zał±cz swoje CV, o szczegółach porozmawiamy na rozmowie rekrutacyjnej. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami .

Dodane : 2025-06-09 12:18 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika do pracy przy remontach domów głównie elewacje malowanie poddasza. Praca na terenie Dynowa i okolic. Dojazd codziennie z Dynowa autem służbowym. Wynagrodzenie zawsze na czas, umowa, dobre zarobki. Po więcej informacji dzwoń lub pisz sms. 789 568 422

Dodane : 2025-06-09 12:20 + czytaj więcej

Firma z branży elektrycznej, elektroenergetycznej i usługowej, wspieraj±ca inwestycje infrastrukturalne i energetyczne, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania (branża elektryczna / energetyczna ) Miejsce pracy: Cała Polska – zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie Siedziba firmy – Łomża, podlaskie Szukamy osoby, która wesprze zespół w przygotowywaniu ofert i wycen dla projektów z branży elektroenergetycznej. Praca wymaga samodzielno¶ci, dokładno¶ci i do¶wiadczenia w ¶rodowisku hurtowni lub firm działaj±cych w obszarze instalacji i sprzedaży materiałów elektroenergetycznych. Zadania: • Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych w odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz przetargi, zgodnie z wymaganiami technicznymi i formalnymi, • Sporz±dzanie szczegółowych kalkulacji i wycen materiałowych oraz usługowych, • Prowadzenie korespondencji handlowej oraz kontaktów z dostawcami i producentami w zakresie ustaleń cenowych i dostępno¶ci produktów, • Udział w negocjacjach handlowych z klientami oraz kontrahentami zewnętrznymi, • Monitorowanie zmian w dokumentacji przetargowej i dopasowywanie ofert do aktualnych wymagań. Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne elektryczne lub pokrewne, • Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach handlowych, biurach projektowych, instalacyjnych lub elektroenergetycznych, • Dobra organizacja pracy, samodzielno¶ć, dokładno¶ć, • Znajomo¶ć obsługi komputera oraz pakietu MsOffice • Prawo jazdy ka

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

1. Wymagania: - wykształcenie wyższe - mile widziane humanistyczne lub artystyczne, - praktyczna umiejętno¶ć obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - praktyczna umiejętno¶ć obsługi urz±dzeń biurowych, - predyspozycje do pracy z dziećmi, - umiejętno¶ć redagowania tekstów, - predyspozycje osobowo¶ciowe: kreatywno¶ć, samodzielno¶ć, terminowo¶ć, odpowiedzialno¶ć, komunikatywno¶ć, kultura osobista oraz wysoko rozwinięte poczucie estetyki, umiejętno¶ć pracy w zespole i pod presj± czasu, - niekaralno¶ć, - dyspozycyjno¶ć. 2. Dodatkowe atuty: - prawo jazdy kategorii B, - dobra znajomo¶ć języka angielskiego - do¶wiadczenie w organizacji imprez lub akcji społecznych - do¶wiadczenie w pracy w instytucjach kultury, - wiedza z zakresu życia kulturalnego miasta Rzeszowa. 3. Najważniejsze obowi±zki animatora kultury: - organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, - opracowywanie harmonogramów, planów, programów imprez, zajęć i warsztatów w ramach animacji czasu wolnego mieszkańców Rzeszowa, - poznawanie ¶rodowiskowych potrzeb o¶wiatowych, kulturalnych i rekreacyjnych, - promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w ¶rodowisku lokalnym, a w szczególno¶ci przygotowywanie materiałów na stronę internetow±, aktualizacja tablic informacyjnych, - współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego, - pobieranie opłat za zajęcia i usługi, - pozyskiwanie pozabudżetowych ¶rodków finansowych

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

W zwi±zku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Operator minikoparki. Oferujemy: -stabilne zatrudnienie -atrakcyjne wynagrodzenie -przyjazn± atmosferę -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Oczekujemy: -do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku -uprawnienia na wyżej wymieniony sprzęt -dbało¶ci o sprzęt -dyspozycyjno¶ć, gotowo¶ć do pracy Zainteresowanych zapraszam do kontaktu! tel.: 795 136 246, 534 000 033

Dodane : 2025-06-09 14:55 + czytaj więcej

Doł±cz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji. Miejsce: Rzeszów, ul. Targowa 3 Renomowana instytucja szkoleniowa, działaj±ca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspieraj±cym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętno¶ci i zdobywać cenne do¶wiadczenie? Czekamy wła¶nie na Ciebie! Zakres obowi±zków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bież±cych firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drog± telefoniczn± i mailow± Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesi±ce). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwo¶ć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony do¶wiadczonego zespołu. - Przyjazn± atmosferę pracy, ukierunkowan± na wspólne osi±ganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z do¶wiadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukaj±cych pracy na stałe. Jak aplikować? Prze¶lij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to wła¶nie Ty jeste¶ idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabiln± pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Praca dla Asystentki stomatologicznej w gabinecie w centrum Rzeszowa Oferty proszę przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Przystań Caryńsk± w Polańczyku wła¶nie powiększa swój zespół, doł±cz do Nas. Szukamy osób na stanowisko: Pomoc kuchenna i Dostawca Miejsce pracy: Polańczyk Praca samochodem służbowym lub skuterem. Do Twoich obowi±zków należeć będzie: - pomoc w kuchni; zmywanie, obieranie, krojenie - rozwożenie zamówień do klientów, - obsługa kasy fiskalnej i terminala, - utrzymywanie porz±dku na stanowisku pracy – w samochodzie, kuchni - współpraca z kuchni±, - dbanie o wizerunek lokalu. Oferujemy: - Wyżywienie (obiad), - Możliwo¶ć zakwaterowania, - Możliwo¶ć uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach, - Możliwo¶ć zdobycia do¶wiadczenia zawodowego. Mile widziane osoby z podobnym do¶wiadczeniem oraz z ksi±żeczk± sanepidowsk± lub gotowo¶ci do jej szybkiego wyrobienia. Wymagane aktywne prawo jazdy lub prawo jazdy na skuter. Praca do końca sierpnia lub wrze¶nia. KONTAKT: Prosimy o przesyłanie CV drog± e-mailow± na adres: BIURODASZYNSKIEGO@GMAIL.COM W temacie wiadomo¶ci prosimy o wpisanie stanowiska, na które została wysyłana aplikacja lub kontakt telefoniczny pod numerem: 577-346-830

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Spółdzielnia RENA w Rzeszowie zatrudni: Sprzedawcę-konsultanta w sklepie ortopedyczno-medycznym w Jarosławiu Wymagania: • wykształcenie ¶rednie zawodowe medyczne (w zakresie rehabilitacji, fizjoterapii, ortopedii, farmacji, pielęgniarstwa)ewentualnie handlowe, • do¶wiadczenie w obsłudze klienta bezpo¶redniego, • dobra organizacja pracy, samodzielno¶ć i komunikatywno¶ć. Zakres obowi±zków: • sprzedaż wyrobów ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego, • kompleksowa obsługa klienta i wystawianie dokumentów handlowych, Oferujemy: • umowę o pracę z wynagrodzeniem opartym na systemie prowizyjnym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawno¶ci. Oferty zawieraj±ce zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO przez Spółdzielnię RENA prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu — pracownika ds. magazynu i wsparcia biura, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetow± (e-commerce) i budować silne marki produktowe. Na bież±cym etapie rozwoju planujemy zatrudnienie na 1/2 etatu (w przyszło¶ci możliwy pełny etat). Zajmujemy się własno¶ci± intelektualn± i wdrażaniem innowacyjnych rozwi±zań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas w rozwoju. Jeżeli szukasz pracy stacjonarnej na 1/2 etatu w przyjaznej atmosferze i lubisz różnorodne zadania — ta oferta jest dla Ciebie! Uwaga: współpraca wył±cznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym Czym będziesz się zajmować? · Pakowanie paczek do klientów i dbanie o ich estetykę · Przygotowanie instrukcji do paczek: drukowanie, składanie i pakowanie do produktów · Pilnowanie stanów magazynowych i zgłaszanie braków · Składanie produktów z gotowych elementów (w tym prace manualne np. klejenie) · Pomoc w utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w magazynie oraz biurze · Wdrażanie pomysłów usprawniaj±cych / automatyzuj±cych pracę · Po zakończeniu ww. prac w ci±gu dnia: Pomoc w fakturowaniu (po przeszkoleniu w systemie księgowym) Obsługa zwrotów i reklamacji Wsparcie w bież±cych zadaniach innych działów, takich jak poszukiwanie partnerów do współpracy (np. influencerów do promocji produktów w ramach prac działu marketingu) Wymagania: · Sumienno¶ć i dokładno¶ć w wykonywan

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje kolejnego pracownika – specjalisty ds. content marketingu w celu rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce). Zajmujemy się własno¶ci± intelektualn± i wdrażaniem nowych rozwi±zań na rynek. Do pomocy potrzebujemy osoby, która wesprze nas od strony technicznej i merytorycznej przy rozwoju: marki osobistej wła¶ciciela firmy, a także innych marek produktowych w celu sprzedaży naszych własnych produktów, a także projektów naszych klientów. Uwaga: współpraca wył±cznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez do¶wiadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przej¶cia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? · Współpraca w zakresie opracowania strategii content - marketingowej · Tworzenie i zarz±dzanie różnymi materiałami promocyjnymi, które s± używane do promocji naszych produktów, usług i marek w ramach strategii marketingowej - takimi jak: wpisy na mediach społeczno¶ciowych, wideo, zdjęcia i inne tre¶ci reklamowe (optymalnie z wykorzystaniem narzędzi AI) · Tworzenie i publikacja tre¶ci na social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz stronie internetowej · Analiza wyników działań content marketingowych: ¶ledzenie skuteczno¶ci poprzez monitorowanie wskaĽników takich jak liczba odsłon, zaangażowanie i przede wszystkim konwersja. · Wyci±ganie wniosków z ww. analiz i realiza

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

cena: 4666 zł
DELIKATESY CENTRUM UL. REJTANA 23, ZARUDNIˇ PRACOWNIKA NA STANOWISKO KASJER -SPRZEDAWCA NA PEŁNY ETAT. WYMAGANA KSIˇŻECZKA SANEPID. CV PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA MAILA [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu — specjalisty ds. content marketingu do tre¶ci pisanych, SEO oraz analityki, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetow± (e-commerce) i budować silne marki osobiste oraz produktowe. Zajmujemy się własno¶ci± intelektualn± i wdrażaniem innowacyjnych rozwi±zań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas zarówno technicznie, jak i merytorycznie — w rozwoju marki wła¶ciciela firmy oraz naszych produktów. Uwaga: współpraca wył±cznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez do¶wiadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przej¶cia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? · Współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii content marketingowej · Tworzenie i publikacja tre¶ci pod SEO na stronach internetowych, social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz na platformach e-commerce (allegro) - z wykorzystaniem narzędzi AI · Optymalizacja i zarz±dzanie tre¶ciami · Analiza skuteczno¶ci działań contentowych (np. w Google Analytics lub podobnym narzędziu) · Wyci±ganie wniosków z ww. analiz i wdrażanie usprawnień · Wsparcie działań sprzedażowych: tworzenie i optymalizacja opisów sprzedażowych (w tym na Allegro) · Pomoc w działaniach e-commerce, zwłaszcza na platformach sprzedażowych (optymalizacja opisów pod SEO) Wymagania: · Minimum 1 rok

Dodane : 2025-06-09 20:01 + czytaj więcej

Warunki zatrudnienia: - Umowa: umowa zlecenie z możliwo¶ci± przej¶cia na umowę o pracę - Wymiar godzinowy: przeciętnie 84 godz./mc - Czas pracy: popołudnia w dni powszednie oraz weekendy podczas wydarzeń kulturalnych - Wynagrodzenie: do ustalenia na podstawie kwalifikacji i do¶wiadczenia Zakres obowi±zków: - Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniach instytucji. - Przygotowanie sal i pomieszczeń na wydarzenia kulturalne. - Obsługa drobnych napraw i konserwacji. - Współpraca z zespołem technicznym i administracyjnym. Oczekiwania wobec kandydata: - Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. - Zdolno¶ci manualne i umiejętno¶ć wykonywania drobnych napraw. - Dyspozycyjno¶ć do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy. - Sumienno¶ć, odpowiedzialno¶ć i dokładno¶ć w wykonywaniu powierzonych zadań. - Umiejętno¶ć pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] z tytułem Pracownik Gospodarczy.

Dodane : 2025-06-09 20:01 + czytaj więcej

STYLISTKA PAZNOKCI Nowo otwarty salon Manifique, zlokalizowany przy ul. Kopisto 8b, zaprasza do współpracy stylistkę paznokci z do¶wiadczeniem. Szukamy osoby, która: -wykonuje pedicure, manicure klasyczny, hybrydowy, żelowy, przedłużanie żelowe na formie, zdobienia salonowe, french, ombre. -ma do¶wiadczenie w pracy z klientem i estetyczne podej¶cie do zabiegów. -potrafi zbudować dobr± relację i atmosferę. -zna standardy higieny i dezynfekcji. -szuka miejsca gdzie będzie się rozwijać i czuć swobodnie. -mile widziane certyfikaty ze stylizacja paznokci. Co oferujemy: -prace w nowoczesnym, przytulnym salonie. -mił± atmosferę i zgrany zespół. -wynagrodzenie do uzgodnienia. -możliwo¶ć rozwoju -w pełni wyposażone stanowisko -wysokiej jako¶ci sprzęt i produkty Jeżeli chcesz do nas doł±czyć i razem z nami zadbać o paznokcie naszych klientek wy¶lij CV wraz z portfolio swoich prac na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub zadzwoń: 605 326 898 /666 519 794

Dodane : 2025-06-09 20:02 + czytaj więcej

Strona 15 z 35
zamknij
Zamknij